Noticias seleccionadas del Boletín MMLab (nº 243, 11/01/2007):
- Newspapers Set To Jointly Sell Ads on Web Sites, The Wall Street Journal (10/01/2007) (USA)
- Media groups are grappling with a drift of revenue to the web, Financial Times (01/01/2007) (UK)
- Gallup Finds 44% Still Read Newspapers Daily — As Web Reliance Cools, Editor & Publisher (05/01/2007) (USA)
- Washington Post aims for closer print, Web ties, Reuters (02/01/2007) (USA)
- Libération: «priorité de développement» du site internet, Voila.fr (08/01/2007) (FRA)
- El diario más antiguo del mundo no se imprimirá y saldrá ya sólo en Internet, elmundo.es (29/12/2006) (ESP)
- Newspaper Biz Evolves Too Slowly For Ad Buyers, Adweek (08/01/2007) (USA)
- Fin d’année difficile pour les quotidiens nationaux, Le Nouvel Observateur (10/01/2007) (FRA)
- Une feuille de papier devient écran tactile, Le Nouvel Observateur (10/01/2007) (FRA)
- FT launches mobile news reader, PressGazette (08/01/2007) (UK)
- La televisión se escapa del televisor, Lavanguardia.es (11/01/2007) (ESP)
- U R BBC, International Herald Tribune (08/01/2007) (USA)
Ramón, la segunda noticia no refiere correctamente a ft.com, nos lleva a editor&publisher. Gracias por esta interesante recopilación.
Miguel Carvajal